مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-21سياسي

فرماندار دلگان: یاد پرچمدار جبهه مقاومت در روز جهانی قدس جاودانه است


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنون پرچمدار جبهه مقاومت و ایثار در روز جهانی قدس جاودانه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنون پرچمدار جبهه مقاومت و ایثار در روز جهانی قدس جاودانه است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: سردار سلیمانی در عرصه دفاع از آرمان های قدس شریف و مبارزه با دشمنان صهیونیستی مقتدرانه و شجاعانه میدان مبارزه حضور داشتند و امسال جای این شهید والامقام خالی بوده، اما راهش عزتمندانه ادامه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری یک همه پرسی به عنوان یک پیشنهاد راهبردی و کاربردی با هدف برون رفت از بحران فلسطین و کمک به اقشار مظلوم فلسطینی با حضور فلسطینی ها از اقوام و مذاهب گوناگون همچون مسلمان، یهودی و مسیحی ضروری است.

مقام عالی دولت در دلگان ادامه داد: معامله قرن قطعا محکوم به شکست است و ترامپ و سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی و سازشکاران منطقه باید بدانند که قدس شریف پایتخت کشور اسلامی فلسطین بوده و بیت المقدس به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان همچنان مقدس می ماند.

وی اظهار داشت: تمام امت اسلامی برای دفاع از ارزش های والای خود با هم همدل بوده و اتحاد و همبستگی داشته و یقینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دلگان: یاد پرچمدار جبهه مقاومت در روز جهانی قدس جاودانه است

فرماندار دلگان: یاد پرچمدار جبهه مقاومت در روز جهانی قدس جاودانه است