مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-21سياسي

کمک مومنانه؛ توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 5 هزار سبد غذایی برای مردم شهرستان رودبار پیش بینی شده که دو هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسیج و خیران است که بین نیازمندان شهرستان رودبار و زهکلوت توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه توزیع 5 هزار بسته غذایی در رودبار و زهکلوت اظهار داشت:  خدا را شاکریم توانستیم با همت سپاه پاسداران، کمیته امداد، بسیج مستضعفان، بنیاد مستضعفان و در استان ها ائمه جمعه و امامان جماعت مساجد و مسئولان اجرایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فرمان رهبری را اجرا کنیم و برای کسانی که به وسیله ویروس کرونا شغل و معیشت شان دچار مشکل شده ، خدمت رسانی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در استان کرمان با تشکیل قرارگاه امام حسن (ع) در مرکز استان و در شهرستان ها دو مرحله اقدامات خوبی انجام شد که بخشی کمک سپاه و بسیج و بخشی توسط رده های حاکمیتی و بخشی کمک های مردمی داخل شهرستان ها بود که برای نیازمندان جمع آوری و در قالب بسته های معیشتی توزیع شد.

وی عنوان داشت: امروز 5 هزار سبد غذایی برای مردم شهرستان رودبار پیش بینی شده که دو هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه؛ توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت

کمک مومنانه؛ توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت