مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:252020-05-21سياسي

ضرورت شناسایی نیاز روستاهای در حال تخریب همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: باید نیازهای روستاهای در حال تخریب همدان شناسایی شود.

- حسین عسگری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با رویکرد پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری حاشیه نشینی جدید و راهبرد توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی و بازشناسایی ظرفیت ها و نیازهای روستاهای در معرض تخریب و مهاجرفرست برگزار شد.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از حاشیه نشینی در مناطق مستعد استان همدان و همچنین پیشگیری از تصرف و تخریب اراضی ملی موضوع اجرای بند ت ماده 62 قانون برنامه ششم توسعه کشور (کمربند سبز) و نیز ماده 9 قانون جامع حد نگار (کاداستر) با هدف صدور سند تک برگ جهت تثبیت مالکیت از مباحث شده در این جلسه بود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: در این جلسه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان حضور داشت و موضوع پیشگیری از تصرف عدوانی املاک و اراضی دولتی، تغییر کاربری های غیرمجاز، تفکیک غیرقانونی اراضی (دولتی و غیردولتی) از جمله عناوین مورد بحث بود.

وی تأکید کرد: راهبرد توانمندسازی سکونت گاه های غیررسمی و بازشناسایی آسیب ها، استعدادها، ظرفیت ها و نیازهای روستاهای در معرض تخریب و مهاجر فرست و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی نیاز روستاهای در حال تخریب همدان

ضرورت شناسایی نیاز روستاهای در حال تخریب همدان