مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-21سياسي

تدارک 1500 برنامه برای بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس در سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تاکنون 90 دستگاه اجرایی برنامه های عمومی و دستگاهی خود را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان با یک هزار و 500 برنامه اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی مدیران کارگروه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا جلسات ستاد به صورت مستقل برگزار نشد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز عزت مسلمین و ذلت آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: خرمشهر نماد عزت و اقتدار ملت ایران و اوج و قله پیروزی ما در دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: ثمره مجاهدت های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، مایه عزت ایران است که روحیه ایستادگی ملت ایران را تقویت کرد.

سلامی با بیان اینکه دشمن پس از فتح خرمشهر در حالت تدافعی قرار گرفت و انقلاب اسلامی از حوادث جنگ تحمیلی بیمه شد، افزود: مدرن ترین تجهیزات نظامی دنیا در اختیار صدام بود و رزمندگان رشید و شجاع ما با اندک تجهیزات خود توانستند این پیروزی بزرگ و اساسی را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 1500 برنامه برای بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس در سمنان

تدارک 1500 برنامه برای بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس در سمنان