مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-21سياسي

نماز عید سعید فطر در سلطانیه اقامه می شود


نماز عید سعید فطر در سلطانیه در خیابان گنبد این شهر و با رعایت مسائل بهداشتی و به امامت امام جمعه اقامه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی اقامه نماز عید سعید فطر پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و  مسؤولان مربوطه به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.

امام جمعه سلطانیه در این جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با بیان اینکه عید فطر یکی از اعیاد مسلمانان است، گفت: عید فطر عید کسی است که خداوند، روزه او را پذیرفته و عبادتش را قبول کرده است.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با اشاره به فضائل عید فطر و با بیان اینکه ماه رمضان میدان مسابقه در طاعت و بندگی است و عید فطر شبیه روز قیامت است، افزود: عید فطر یوم الجوایز است.

حسینی نسب گفت: بخاطر یک ماه عبادت و بندگی روز اول شوال روز عید فطر نام گذاری است که انسان به برکت روزه داری و بندگی از آلودگی ها پاک می شود و به فطرت پاک خود باز می گردد.

وی با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری در پاسخ به سوال در مورد اقامه نماز عید فطر گفت: طبق فتوای مقام معظم رهبری احتیاط این است که غیر از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه منصوب نماز عید را به نماز جماعت نخوانند و اگر مصلحت اقتضا کند که یک نماز عید در شهر برگزار شود، بهتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در سلطانیه اقامه می شود

نماز عید سعید فطر در سلطانیه اقامه می شود