مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-21سياسي

حرکت جهاد دانشگاهی در طرح داناب بی نظیر است


مدیر روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل گفت: حرکت جهادی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی اردبیل در اجرای طرح داناب ستودنی و بی نظیر است.

- ایسنا/اردبیل مدیر روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل گفت: حرکت جهادی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی اردبیل در اجرای طرح داناب ستودنی و بی نظیر است.

رامین عاشوری در نشست پایانی طرح داناب با حضور مشاور و مجری این طرح در دفتر خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: از سال 88 و به شکل پایلوت اجرای طرح داناب با نام طرح دانش آموزی نجات آب در مدارس آغاز شده که بعد از پایش نتایج اولیه اجرای این طرح از سال 91 و با ابلاغ شرکت مدیریت منابع آب ایران اجرای آن در استان ها آغاز شد.

وی آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی را مجموعه یاریگر در اجرای این طرح آموزشی به نیت فرهنگسازی در مصرف بهینه منابع آب دانست و خاطرنشان کرد: برای دومین سال متوالی با همکاری جهاد دانشگاهی این طرح در حال اجراست که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس سعی بر این است تا به شکلی متفاوت این طرح را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل افزود: هرچند در روند اجرای این طرح و عقد قرارداد و مباحث آموزشی، مالی و اداری تاخیر و تعلل ایجاد شده اما با حرکت جهادی واحد اردبیل امیدواریم طرح داناب در سالتحصیلی جاری و همچنین سالتحصیلی آینده به شایستگی به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جهاد دانشگاهی در طرح داناب بی نظیر است

حرکت جهاد دانشگاهی در طرح داناب بی نظیر است