مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-21اقتصادي

اهدای 224جلد کتاب توسط معاون وزیر راه به کتابخانه های گیلان


«محمد جعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی 224 جلد کتاب نفیس از مجموعه کتابخانه شخصی خود به ارزش حدودی 150 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا کرد.

- رشت- محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی 224 جلد کتاب نفیس از مجموعه کتابخانه شخصی خود به ارزش حدودی 150 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در اقدامی ارزشمند همزمان با مبارک رمضان به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان گیلان و غنای هرچه بیشتر منابع کتابخانه ها تعداد 224 جلد کتاب نفیس از مجموعه شخصی خود را به کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا کرد.

محمدجعفر علیزاده در حاشیه این اقدام ارزشمند با اظهار خوشحالی از اهدای این کتاب ها به مجموعه کتابخانه های عمومی استان، کتابخانه ها را یکی از مراکز امن و دسترس پذیر برای عموم مردم دانست و از آمادگی خود برای تأمین منابع کتابخانه های روستایی، مناطق محروم و کتابخانه های سیار خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه شخصاً به مطالعه کتاب های تاریخی و آثار ادبی علاقمند هستم، خاطرنشان کرد: استان گیلان بواسطه دارا بودن تاریخ غنی و بزرگان و علمای بنام نیازمند توجه بیشتری در حوزه شناساندن ظرفیت های تاریخی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 224جلد کتاب توسط معاون وزیر راه به کتابخانه های گیلان

اهدای 224جلد کتاب توسط معاون وزیر راه به کتابخانه های گیلان