مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-21اقتصادي

تمدید دورکاری؛ راه فرار از ادامه بحران کرونا


شرکت مستر کارت نیز به تمامی کارکنان خود اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی به منظور حفاظت از سلامت و بهداشت خود و جامعه امکان دورکاری را خواهند داشت.

- شرکت مستر کارت نیز به تمامی کارکنان خود اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی به منظور حفاظت از سلامت و بهداشت خود و جامعه امکان دورکاری را خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت مسترکارت به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پلت فرم و سرویس های پرداخت بانکی در جهان به تازگی به تمامی کارکنان و پرسنل خود اعلام کرده که با توجه به تداوم شرایط بحرانی پاندمی کرونا همچنان امکان دورکاری را خواهند داشت و لزومی ندارد در این شرایط در محل کار خود حضور یابند.

میشل فراکارو، یکی از مدیران ارشد مستر کارت در گفت وگویی با گزارشگر رویترز خاطر نشان کرده است: ما هیچ توقعی از حضور فیزیکی کارکنان و پرسنل خود به محل کار نداریم چرا که هنوز نمی توان گفت بحران پاندمی کرونا تحت کنترل درآمده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بنابراین کارکنان و پرسنل فعال در شرکت مستر کارت قادر خواهند بود تا زمانی که اوضاع بحرانی تحت کنترل در بیاید و واکسن کرونا و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد، به دور کاری خود ادامه داده و از منزل و با استفاده از رایانه های شخصی به کار و فعالیت های شغلی خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید دورکاری؛ راه فرار از ادامه بحران کرونا

تمدید دورکاری؛ راه فرار از ادامه بحران کرونا