مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 04:052020-05-21بين الملل

تلاش ریاض با شکست مواجه شد؛ دولت مستعفی یمن گفت گو با «شورای انتقالی» را نپذیرفت


برخی منابع دیپلماتیک خبر دادند که رییس دولت مستعفی یمن از دیدار با رییس «شورای انتقالی جنوب» خودداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری الخبر المینی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک گزارش کرد که عبد ربه منصور هادی متحد عربستان سعودی و رییس دولت مستعفی یمن از درخواست محمد بن سلمان ولی عهد سعودی برای دیدار با عیدروس الزبیدی رییس المجلس الانتقالی الجنوبی (رییس شورای انتقالی جنوب) در یمن که از حمایت امارات برخوردار است، سر باز زده است.

در همین ارتباط، روز گذشته وبگاه وابسته به شورای انتقالی خبر داد که رییس این شورا به دعوت محمد بن سلمان وارد ریاض شده بود.

طبق گزارش الخبر الیمنی مقامات دولت مستعفی یمن از دیدار با رییس شورای انتقالی سر باز زده اند و خواستار اقدام نظامی علیه شورای انتقالی شدند.

وبگاه الخبر الیمنی همچنین در ارتباط با سفر عیدروس الزبیدی به ریاض نوشت که سعودی یکی از هواپیماهای پادشاهی خود را برای انتقال رییس شورای انتقالی به ابوظبی فرستاده است و همزمان با این اقدام، مقامات دولت مستعفی را از هتل های خود بیرون رانده است که این مسئله خشم منصور هادی را برانگیخته است.

برخی منابع در این ارتباط خبر دادند که با وخیم شدن اوضاع اقتصادی عربستان سعودی و کاهش درآمدهای نفتی این کشور به دلیل کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ریاض با شکست مواجه شد؛ دولت مستعفی یمن گفت گو با «شورای انتقالی» را نپذیرفت

تلاش ریاض با شکست مواجه شد؛ دولت مستعفی یمن گفت گو با «شورای انتقالی» را نپذیرفت