مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 04:002020-05-21سياسي

برگزاری پنجمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بهاباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : پنجمین مرحله از رزمایش مواسات، با کمک خیرین، اصناف و مردم شهرستان بهاباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد ، طی مراسمی که  با حضور فرماندار و مسئولان  و جمعی از خیرین در محل مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد، مرحله پنجم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه باهدف کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا در بهاباد با رمز یا صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

سرهنگ سعید دهقان بابیان اینکه با صدور فرمان رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از سوی رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی عطر و بوی جامعه مهدوی گرفت، افزود: از ابتدای شروع این رزمایش در شهرستان بهاباد تاکنون نزدیک به 1540 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: رزمایش کمک مؤمنانه باهدف کمک به نیازمندان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در سطح شهرستان بهاباد  با مشارکت فعال پایگاه های بسیج با توزیع  1540 بسته معیشتی در 5  مرحله  اجرایی شد.

وی افزود:  همه ما به عنوان یک مسلمان نمی توانیم در برابر تحولات اجتماعی بی تفاوت باشیم و حس انسان دوستی که در وجود همه ما است الزام می کند که درصحنه ها حضورداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بهاباد

برگزاری پنجمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بهاباد