مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 03:152020-05-20سياسي

اختصاص بیش از 500 هزار پورت پرسرعت VDSL و FTTH به اصفهان


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تخصیص بیش از 500 هزار پورت پرسرعت VDSL و FTTH به منطقه اصفهان در سال جاری خبر داد و گفت: در سال 1398 و برای نخستین بار درآمد دیتا شرکت مخابرات ایران از تلفن ثابت پیشی گرفت.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تخصیص بیش از 500 هزار پورت پرسرعت VDSL و FTTH به منطقه اصفهان در سال جاری خبر داد و گفت: در سال 1398 و برای نخستین بار درآمد دیتا شرکت مخابرات ایران از تلفن ثابت پیشی گرفت.

سید مجید صدری شامگاه گذشته (چهارشنبه- 31 اردیبهشت ماه) در لایو اینستاگرامی خود با منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به بیانات و تاکید مقام معظم رهبری و همچنین دستور وزیر ارتباطات مبنی بر استفاده از تولید داخل، شرکت مخابرات ایران در تامین برخی زیرساخت ها از جمله تولید مودم و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود از پتانسیل شرکت های داخلی بهره می برد.

وی با اشاره به اینکه طی پروژه ای جدید در مخابرات ایران قرار است در سال جاری 5 میلیون پورت پرسرعت VDSL و FTTH را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، تاکید کرد: بیش از 500 هزار از این پورت ها، متعلق به مخابرات منطقه اصفهان است که فعالان استان باید آن را در اختیار مردم اصفهان قرار دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص وضعیت درآمدهای این شرکت، گفت: در سال 98 و برای نخستین بار درآمد دیتا شرکت مخابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 500 هزار پورت پرسرعت VDSL و FTTH به اصفهان

اختصاص بیش از 500 هزار پورت پرسرعت VDSL و FTTH به اصفهان