مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 23:302020-05-20سياسي

ساعت کاری مسؤولان خراسان رضوی در مبارزه با کرونا چقدر است؟+جدول


چالش مهمی که امروز با آن مواجه هستیم، دست به دست شدن شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر عدم فعالیت مسؤولان در این ایام حساس است، عده ای قصد دارند به مردم القا کنند که مسؤولان مربوطه از ترس کرونا در خانه هایشان پنهان شده اند و پای کار نیستند و تنها از بستر ویدیو .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، همه ما این جمله معروف در خانه می مانیم را زمانی که ویروس کرونا وارد کشورمان شد، بارها بارها شنیده و دیده ایم، اما این در خانه ماندن و به اصطلاح خود قرنطینگی که منجر به تعطیلی بخش عمده ای از کسب وکارها و آموزش های حضوری شد، بخش عمده ای از جامعه ما را در حوزه تأمین معیشت و آموزش دچار چالش های جدی کرد.

اما چالش مهمی که با آن مواجه هستیم، دست به دست شدن شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر عدم فعالیت مسؤولان در این ایام حساس بود، عده ای قصد داشتند به مردم القا کنند که مسؤولان مربوطه از ترس کرونا در خانه هایشان پنهان شده اند و تنها از بستر ویدیو کنفرانس جلسات را پیگیری می کنند.

آب ریخته، جمع شدنی نیست حتما می دانید که این ترس از رها شدگی، و نا امیدی از مسؤولان کشوری به مراتب خطرناک تر از ویروس کرونا است، چرا که بالاخره با رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد دیگر شَر این ویروس از سرمان کم می شود، اما اگر مردم اعتمادشان را نسبت به مسؤولان حکومتی از دست بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری مسؤولان خراسان رضوی در مبارزه با کرونا چقدر است؟+جدول

ساعت کاری مسؤولان خراسان رضوی در مبارزه با کرونا چقدر است؟+جدول