مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 20:152020-05-20سياسي

70 پایگاه کمیته امداد زکات فطره مردم ورامین را جمع آوری می کنند


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: همزمان با عید سعید فطر 70پایگاه کمیته امداد حضرت امام(ره) در مناطق مختلف شهرستان نسبت به جمع آوری زکات فطره مردم اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیداصغر تقوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین غروب چهارشنبه در جلسه هماهنگی شورای زکات که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد، اظهار کرد: به منظور جمع آوری زکات فطره و کفاره مردم شهرستان ورامین، 70 پایگاه در میادین، معابر، حسینیه ها، مساجد مستقر شده و تا اواخر هفته آینده نسبت به جمع آوری وجوه اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: کلیه مراکز از جمله بهزیستی و مراکز خیریه ای که قصد دایرکردن پایگاه جمع آوری زکات فطره دارند  باید زیر نظر کمیته امداد فعالیت کرده و بر روی صندوق های آن ها هولوگرام نمایش اصالت صندوق نصب شده باشد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم ممانعت از انتقال این بیماری از طریق وجه نقد لازم است تا تمهیداتی برای استقرار دستگاه کارت خوان در پایگاه های جمع آوری زکات فطره در نظر گرفته شود تا کمترین تبادل پول نقد صورت گیرد.

تقوی افزود: قطعاً نیروی انتظامی با پایگاه هایی که بر روی صندوق های آن ها هولوگرام اصالت نصب نشده باشد برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 پایگاه کمیته امداد زکات فطره مردم ورامین را جمع آوری می کنند

70 پایگاه کمیته امداد زکات فطره مردم ورامین را جمع آوری می کنند