مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:552020-05-20سياسي

قصه پرغصه شورای شهر فردیس ادامه دارد/ شهردار برکنار شده به دستور استاندار برگشت


مصوبه شورای شهر فردیس که طی تصمیم آنی اقدام به برکناری شهردار شهر کرده بودند، به دستور استاندار البرز ملغی شد و شهردار فردیس به جایگاه خود بازگشت.

- به گزاش خبرگزاری فارس البرز، شهر فردیس نخستین دوره استقلال مدیریت شهری خود را پشت سر می گذارد و این در حالی است که شرایط عمرانی و مدیریتی آن نه تنها بهتر نشده، بلکه داستان هزار و یک شب در شورای شهر پایان ندارد و هر روز یک اتفاق جدید رسانه ها را وادار به نوشتن در رابطه با این شهر می کند.

ظاهرا سر ناسازگاری شورای شهر فردیس ادامه دار است و ناکارآمدی نخستین شهردارفردیس بهانه ای بود تا او را برکنار کنند! شاید تنوع طلبی دامن آن ها را گرفته است.

داستان جدید شورای شهر فردیس بعد از تعدد انتخاب شهردار توسط آن ها از جمله منوچهر غفاری، مهدی فاطمی، مسعود نجفی، محمد خسروزاده و مصطفی سعیدی سیرایی کمی پیچیده و البته شنیدنی تر از قبل است.

با توجه به اینکه سال آخر فعالیت شورای شهر است و انتظار می رود اعضا متمرکزتر به مطالبات مردمی بپردازند تا شاید علاوه بر خدمت به شهروندان امیدی برای سال آینده خود داشته باشند، هنوز اندرخم یک کوچه انتخاب شهردار هستند! در این میان کمتر از دو ماه گذشته محمد خسروزاده به عنوان شهردار فردیس انتخاب و به تأیید وزارت کشور رسید، اما باز هم مخالفان او در میان اعضای شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه شورای شهر فردیس ادامه دارد/ شهردار برکنار شده به دستور استاندار برگشت

قصه پرغصه شورای شهر فردیس ادامه دارد/ شهردار برکنار شده به دستور استاندار برگشت