مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:352020-05-20ورزشي

سرانه ورزشی هر شهروند صالح آبادی 30 سانتیمتر است


رییس اداره ورزش و جوانان تربت‎جام گفت: با توجه به جمعیت 60 هزار نفری صالح‎آباد سرانه ورزشی هر شهروند این شهرستان 30 سانتیمتر است.

- محسن سپهری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به فاصله حدود 200 کیلومتری صالح‎آباد تا مرکز استان و 90 کیلومتری تا تربت‎جام، این شهرستان در داشتن امکانات و سالن‎های ورزشی از کمبودهای بسیاری رنج می‎برد.

وی با اشاره به هم مرز بودن این شهرستان با افغانستان و ترکمنستان و محرومیت‎های بسیاری که دارد، اظهار کرد: در سطح شهر صالح ‎آباد فقط یک مجموعه ورزشی 4 هکتاری به نام شهید کریمی وجود دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت‎جام افزود: در داخل این مجموعه یک زمین روباز فوتبال خاکی، یک سالن چند منظوره 1260 متری و یک سالن کوچک غیر استاندارد 300 متری برای والیبال، یک سوله 100 متری برای پرورش اندام و بدنسازی وجود دارد.

وی همچنین مطرح کرد: شهرستان صالح‎آباد دارای بیش از 100 روستاست که تنها در روستای جعفریه یک سالن ورزشی وجود دارد، متاسفانه اداره ورزش و جوانان در این شهرستان سالن استانداردی برای برگزاری مسابقات و استخر سرپوشیده و روباز ندارد.

سپهری اظهار کرد: اگرچه زمین روباز ورزشی در روستای گوشلاغر احداث شده اما فقط تسطیح، جدول‎گذاری و دو تیر دروازه نصب شده است، باتوجه به جمعیت 60 هزار نفری شهرستان صالح ‏آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی هر شهروند صالح آبادی 30 سانتیمتر است

سرانه ورزشی هر شهروند صالح آبادی 30 سانتیمتر است