مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:502020-05-20ورزشي

سلطانی فر در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین/حضور وزیر بر سر مزار شهید گمنام


وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بر سر مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و از مجموعه ورزشی متعلق به این فدراسیون هم بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،مسعود سلطانی فر در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر  پس از زیارت مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس سارمان بسیج ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت رشته های مختلف این فدراسیون قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان از بخش ها و سالن های مختلف مجموعه ورزشی جانبازان معلولین هم دیدن کرد.

در جریان این بازدید سید محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گزارش کاملی از وضعیت فدراسیون و برنامه های آینده این فدراسیون بویژه برنامه های آماده سازی ورزشکاران پارالمپیکی ارائه داد.

مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز که در این جلسه حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارایه داد.

سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین/حضور وزیر بر سر مزار شهید گمنام

سلطانی فر در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین/حضور وزیر بر سر مزار شهید گمنام