مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:102020-05-20سياسي

4500 بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد


مسئول بسیج کارکنان سپاه قدس گیلان گفت: بیش از چهار هزار و 500 بسیج معیشتی به ارزش یکی میلیارد و 352 هزار تومان در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس حسینی امروز (چهارشنبه) در مراسم توزیع بسته های معیشتی در میان اصحاب رسانه آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب و با حضور و مشارکت اقشار و گروه های در سراسر کشور به ویژه استان گیلان در حال برگزاری است.

وی افزود: بسیج کارمندان استان گیلان به ندا و دستور رهبر معظم انقلاب برای مشارکت در این رزمایش لبیک گفته و در راستای جمع آوری کمک های مومنانه مردم اقدام کردند.

رییس بسیج کارکنان سپاه قدس گیلان با اشاره به تهیه چهار هزار و 596 بسته معیشتی با همکاری این سازمان و با مشارکت و همکاری دستگاه های مختلف و استانداری گیلان، گفت: ارزش بسته های تهیه شده بیش از یک میلیارد و 352 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه کارت هدیه به مبلغ 250 هزار تومان نیز در میان آسیب دیدگان توزیع خواهد شد، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا نیز بسیج کارمندان استان گیلان اقدام به تهیه و توزیع 5 هزار عدد اقلام بهداشتی در میان مردم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد

4500 بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد