مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-20ورزشي

روند فیزوتراپی تمام شده است/ بدون عصا راه می روم


نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به اینکه یک ماهی از عمل جراحی اش می گذرد، گفت: روند فیزوتراپی تمام شده، بدون عصا راه می روم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کریمی عصر چهارشنبه در حاشیه مجمع سالیانه هیئت کشتی استان البرز در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت جسمانی خود بعد از مصدومیتی که از ناحیه پا داشته اشاره کرد و گفت: حدود یک ماه از عمل جراحی ام می گذرد و بهبودی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه دوران فیزیوتراپی را پشت سر گذاشته و دیگر بدون عصا راه می رود، افزود: اکنون نیز اقدامات حرکت درمانی را انجام می دهم تا به روزهای اوج خود باز گردم.

قهرمان کشتی آزاد ایران در خصوص وضعیت ورزش کشتی استان البرز، گفت: وضعیت حال حاضر کمی نگران کننده است و شاهد کاهش تعداد کشتی گیران ایرانی هستیم.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های مسئولان کشتی کشور وضعیت این ورزش بهتر شود.

حسین نوری نیز در ادامه به آخرین وضعیت آماده سازی خود اشاره کرد و گفت: این روزها وضعیت زندگی همه از جمله ما ورزشکاران تحت تأثیر شیوع کرونا قرار دارد.

قهرمان کشتی فرنگی ایران با اشاره به اینکه وضعیت کشتی استان البرز در یکی دو سال اخیر نسبت به گذشته بهتر شده است، افزود: در اتفاق های مهم پیش رو نیز رویداد المپیک را داریم، امیدواریم بتوانیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فیزوتراپی تمام شده است/ بدون عصا راه می روم

روند فیزوتراپی تمام شده است/ بدون عصا راه می روم