مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-20اقتصادي

بزرگ ترین پروژه نیمه تمام ورزشی خلیل‎آباد با 13 سال قدمت


رییس اداره ورزش و جوانان خلیل‏ آباد، گفت: بزرگ ترین مجتمع ورزشی شهرستان خلیل‎آباد با 13سال قدمت قدیمی ترین پروژه نیمه تمام ورزشی این شهرستان محسوب می‎شود.

- رضا شهنازی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: اگر چه به دلیل شیوع ویروس کرونا عمده فعالیت برای شهروندان، ورزش در خانه بوده است اما منتظر ابلاغ دستورالعمل وزارت بهداشت هستیم.

وی ادامه داد: امسال پیگیر بزرگ ترین سالن ورزشی خلیل‎آباد هستیم و امیدواریم هرچه زودتر به ثمر برسد، سالن ورزشی سردار شهید هرمزی با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای محمدآباد قرار دارد.

با افتتاح این سالن که عملیات آن از سال 98 آغاز شده حدود 30 تا 40 درصد جمعیت شهرستان از آن بهره‎مند خواهند شد، هر چند مقرر بود پروژه سال قبل به اتمام برسد اما با وضعیت کرونا امسال هم فکر نمی ‏کنم به بهره‎برداری برسد.

وی اظهار کرد: تلاش می‏ شود امسال دو زمین چمن در روستای سعدالدین و یکی از روستاهای دیگر احداث شود، همچنین در حوزه جوانان مقرر بود اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان سال قبل برگزار گردد که امسال برگزار خواهد شد.

شهنازی همچنین به وضعیت بزرگ ترین مجتمع ورزشی شهرستان خلیل‎آباد که در شمال شهر قرار دارد اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ ترین دغدغه‎های ما در شهرستان همین سایت ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پروژه نیمه تمام ورزشی خلیل‎آباد با 13 سال قدمت

بزرگ ترین پروژه نیمه تمام ورزشی خلیل‎آباد با 13 سال قدمت