مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-20سياسي

ثبت تاریخ شفاهی زنان ایثارگر آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد


توانمند سازی زنان روستایی در موضوعات صندوق های خرد روستایی، ثبت تاریخ شفاهی زنان ایثارگر، ارتقای تاب آوری اجتماعی و پرداخت تسهیلات اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و ارائه آموزش های مهارتی برای این زنان در آذربایجان غربی باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، معصومه ابتکار در جلسه رونمایی از سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده که در شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون رییس جمهور، استاندار و مدیران استانی برگزار شد با اظهار امیدواری نسبت به برکات این سند برای مردم، خانواده ها و زنان آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از آرمان های امام و مردم تحقق عدالت با تاسی به قرآن کریم و تعالیم بزرگانی همچون پیامبراکرم (ص) و امام علی(ع) است و موضوع عدالت همواره مد نظر برنامه ها و اهداف ترسیم شده قرار داشته است.

وی افزود: عدالت در قرآن ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را شامل می شود و یکی از ابعاد مهم آن، بحث عدالت جنسیتی است که آیاتی از قرآن کریم به آن اشاره دارد.

معاون رییس جمهور بیان کرد: امیدوارم این سند موجب شود در زمینه عدالت جنسیتی با شاخص های تعریف شده و برنامه ریزی علمی و دقیق و با شناخت اولویت های محلی و منطقه ای حرکت رو به رشدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تاریخ شفاهی زنان ایثارگر آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد

ثبت تاریخ شفاهی زنان ایثارگر آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد