مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:362020-05-20بين الملل

تاکید ایران و روسیه بر گسترش همکاری ها در مبارزه با تروریسم و نفوذ آمریکا در منطقه


در گفت و گوی تلفنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه، بر لزوم همکاری 2 کشور در مبارزه با گسترش تروریسم و افراط گرایی و نفوذ آمریکا در منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (چهارشنبه) 31 اردیبهشت ماه با آندری رودنکو معاون وزارت امور خارجه روسیه در امور آسیای مرکزی و قفقاز تلفنی گفت و گو کرد.

در این گفت و گو طرفین در مورد روابط دوجانبه، اوضاع افغانستان، سازمان همکاری های شانگهای، پاندمی کرونا و تحولات منطقه آسیای مرکزی و قفقاز، تبادل نظر کردند.

طرفین همچنین بر ضرورت رایزنی و تعامل بین 2 کشور در خصوص مسائل آسیای مرکزی و قفقاز و لزوم همکاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه مقابله با تهدیدات موجود برای این حوزه از جمله گسترش تروریسم و افراط گرایی و نفوذ آمریکا در منطقه، تاکید کردند.

جلالی و رودنکو همچنین تمایل خود را نسبت به تداوم تماس ها و دیدارها در خصوص مسائل منطقه، اعلام کردند.

*گفت و گو با وزیر دولت شهر مسکو به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه همچنین امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرگیی چریومین وزیر دولت شهر مسکو و مدیر دپارتمان روابط اقتصادی و بین المللی این شهر به تشریح اقدامات به عمل آمده از سوی دستگا ه ها و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و روسیه بر گسترش همکاری ها در مبارزه با تروریسم و نفوذ آمریکا در منطقه

تاکید ایران و روسیه بر گسترش همکاری ها در مبارزه با تروریسم و نفوذ آمریکا در منطقه