مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:252020-05-20ورزشي

اطلاعات مربیان کشتی باید به روز رسانی شود


نباید اجازه دهیم که هیچ مربی بدون تمدید کارت خود مربی گری کند و باید اطلاعات آنها در انستیتو کشتی کشور بروز رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا دبیر بعد از ظهر چهارشنبه در جریان برگزاری مجمع سالیانه هیئت کشتی استان البرز، اظهار کرد: در دهه هفتاد یک میلیون کشتی گیر بیمه شده بودند در حالی که این جمعیت در اواخر دهه 90 به 45 هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به راه اندازی دایره طلایی در استان های کشور به منظور تقویت کشتی ملی، گفت: باید در مدارس کانون هایی را برای جذب جوانان به ورزش کشتی راه اندازی کنیم.

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه نباید برای هر قهرمان المپیک و جهان کارت مربی گری صادر شود، افزود: دلیلی ندارد که هر قهرمان ورزش کشتی بتواند مربی خوبی شود، اگر قرار باشند سرمربی، مربی و یا کمک مربی بشود باید ابتدا نخست در کلاس های مربی شرکت کند.

دبیر با بیان اینکه اگر جامعه آماری کشتی یک میلیون نفری شود آن زمان قهرمان جهان می شویم، گفت: ارزش یابی هییت های کشتی را می خواهیم تغییر دهیم.

وی تاکید کرد: در ارزش یابی های جدید برای هییت های کشتی از هییت هایی که ورزشکار دوپینگی داشته باشند امتیاز کم می شود یا هییت هایی که نتوانند مدیریت لازم را اعمال کنند که تا کشتی گیران نوجوان و جوان آنها وزن کم نکنند نیز از امتیازشان کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مربیان کشتی باید به روز رسانی شود

اطلاعات مربیان کشتی باید به روز رسانی شود