مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-20سياسي

نامه «سینماداران» به رییس جمهور برای بازگشایی سینماها


انجمن سینماداران طی نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور خواستار بازگشایی سینماها با رعایت پروتکل های بهداشتی شدند.

- انجمن سینماداران ایران در نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور با تشریح مشکلات و خسارات وارده به صنف خود در پی شیوع کرونا و تعطیلی چندماهه سینماها، متقاضی بازگشایی سینماها طبق پروتکل های بهداشتی و حمایت از فعالین این عرصه شدند.

در متن این نامه آمده است: احتراما نظر به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان، علی الخصوص در کشور عزیزمان ایران و تعطیلی بسیاری از فعالیت ها و کسب وکارها از جمله صنایع بزرگ و کوچک و همچنین متوقف شدن فعالیت های فرهنگی و هنری، آسیب جدی ای بر پیکره فعالیت های اقتصادی کشور وارد شده است.

در این میان بیشترین آسیب و ضربه به حوزه فرهنگ و هنر وارد شد، چرا که از ابتدا نیز این حوزه مظلوم و مهجور واقع شده و آن چنان که شایسته این بخش است توجهی بدان نشده بود و اما سینما و سینماداری که مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف نیز بر اهمیت آن به عنوان هنری انسان ساز و ابزاری راهبردی تأکید داشته اند، آن چنان که ایشان کلید پیشرفت کشور را سینما اعلام کرده اند، در وضعیت نابسامان تری قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: خانواده بزرگ سینماداری کشور که تکمیل کننده فرآیند عرضه فیلم و سینما (تولید و اکران) است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه «سینماداران» به رییس جمهور برای بازگشایی سینماها

نامه «سینماداران» به رییس جمهور برای بازگشایی سینماها