مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:162020-05-20اقتصادي

مرمت خانه های تاریخی کاشان بعد از 25 سال


مدیر شهرداری منطقه یک کاشان از مرمت خانه های تاریخی عباسیان و طباطبایی ها بعد از 25 سال خبر داد.

- مدیر شهرداری منطقه یک کاشان با اشاره به مرمت خانه های تاریخی بعد از 25 سال، گفت: در ماه های پایانی سال گذشته دو خانه تاریخی عباسیان و طباطبایی های کاشان بعد از گذشت 25 سال با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال بازسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدحسین واحدیان با اشاره به لزوم وجود حیات و سرزندگی در بافت تاریخی و فرهنگی شهر کاشان اظهار داشت: بر این اساس معابر و مسیرهای گردشگری منطقه تاریخی کاشان مثل محور میرعماد، خیابان شهید حسنی نژاد، کوی اصناف و دیگر محورها در خیابان های محتشم و فاضل نراقی بالغ بر 30 هزار مترمربع و بر اساس همخوانی با این بافت ها، سنگ فرش و بلوک فرش شده است.

آسفالت بیش از 35 هزار متر مربع از معابر اصلی بافت تاریخی کاشان در سال گذشته وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 35 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی بافت تاریخی و فرهنگی کاشان آسفالت شد، ابراز داشت: بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای این مهم هزینه شد.

مدیر شهرداری منطقه یک کاشان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ماه پایانی سال گذشته و عدم حضور گردشگر در کاشان تصریح کرد: در این ایام دو خانه تاریخی عباسیان و طباطبایی های کاشان بعد از گذشت 25 سال با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت خانه های تاریخی کاشان بعد از 25 سال

مرمت خانه های تاریخی کاشان بعد از 25 سال