مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-20حوادث

پیدا شدن جسد بعد از 8 روز


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: پیکر مرحوم دکتر گودرز محسنی روزبهانی پس از گذشت 8 روز در سد دهکرد کشف شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: پیکر مرحوم دکتر گودرز محسنی روزبهانی پس از گذشت 8 روز در سد دهکرد کشف شد.

محمد غفاری امروز سی و یکم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و هلال احمر بروجرد امروز ساعت 8:30 صبح، پیکر غریق را رؤیت و به آرامستان دارالسلام انتقال دادند.

وی عدم شناسایی محل دقیق حادثه را علت اصلی بروز تأخیر در کشف پیکر غریق عنوان کرد و افزود: بنا به اظهارات شاهد ماجرا، محل احتمالی وقوع حادثه که در هفته گذشته شناسایی شده بود، فاصله ای 20 متری با محلی داشت که امروز پیکر غریق در آن رؤیت داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد با بیان آنکه 12 میلیون تومان لوازم تخصصی برای ادامه جستجوها خریداری شده بود، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های به انجام رسیده، مقرر شده بود تا در صورت عدم شناسایی پیکر غریق، از فردا عملیات جستجو با استفاده از لوازم تخصصی خریداری شده، در محل هایی خارج از محدوده نیز ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن جسد بعد از 8 روز

پیدا شدن جسد بعد از 8 روز