مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-20فرهنگي

عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد


موزه عمارت شهرداری اردبیل برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان موزه برتر در بین موزه های کشور شد.

- حمید لطف اللهیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: موزه شهرداری اردبیل به پاس فعالیت های مجازی خود در معرفی موزه، آثار تاریخی، فرهنگی و ادبی و تحقق شعار موزه ها زنده اند موفق به دریافت لوح تقدیر از طرف کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) شد.

وی گفت: ارج نهادن به ارزش های فرهنگی و تاریخی در هر جامعه ای از ارکان ایجاد چراغ امید به زندگی برای آیندگان است و میزان شناخت و ترویج فرهنگ هر ملتی وابسته به حفظ و نگهداری آن دارد.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه موزه شهرداری اردبیل گنجینه ای فاخر از مشاهیر و مفاخر و گذشتگان پرافتخار اردبیل است بیان کرد: موزه ها نقش اساسی در احیای و گویای هویت و پیشینه یک شهر ایفا می نمایند.

لطف اللهیان افزود: موزه شهرداری اردبیل همانند دیگر موزه های کشور و جهان در روزهای دشوار درگیری با بیماری کووید _19 با ایده های نوآورانه و بهره گیری از فناوری های نوین نسبت به معرفی یادگاری های ارزشمند نیاکان و منطقه اردبیل در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی گفت: پس از ارزیابی کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و عملکرد خوب موزه شهرداری اردبیل در دومین سال متوالی، این موزه به عنوان موزه برتر در بین موزه های کشور انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد

عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد