مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-05-20سياسي

مزایای مدرک تخصصی قاریان و مدرسان قرآن کریم در ادارات محقق شود


که طبق مصوبه شورای  عالی انقلاب فرهنگی قاریان دارای رتبه و درجه باید از طرح ارزیابی و مزایای قانونی در ادارات بهره ببرند اما تاکنون این امتیازات و تسهیلات محقق نشده است.

- قائم مقام شورای عالی قرآن گفت: که طبق مصوبه شورای  عالی انقلاب فرهنگی قاریان دارای رتبه و درجه باید از طرح ارزیابی و مزایای قانونی در ادارات بهره ببرند اما تاکنون این امتیازات و تسهیلات محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی سرابی- قائم مقام شورای عالی قرآن امروز چهارشنبه (31 اردیبهشت ماه) در نشست نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به پیشینه این طرح گفت: برگزاری دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به قاریان قرآن کریم براساس مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از یک دهه پیش به شورای عالی قرآن واگذار شد.

در هشت دوره گذشته حدود 350 نفر از قاریان و مدرسان که شامل 223 قاری و 120 مدرس است موفق به کسب گواهینامه درجات یک تا چهار شدند.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که 85 درصد از دریافت کنندگان این مدرک ها آقایان و 17 درصد آن بانوان هستند، گفت: براساس مصوبه سال 97 شورای توسعه فرهنگ قرآنی قرار بر آن است که آن دسته از اساتیدی که بالای 50 سال سن دارند براساس ارزیابی های غیرآزمونی گواهینامه دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای مدرک تخصصی قاریان و مدرسان قرآن کریم در ادارات محقق شود

مزایای مدرک تخصصی قاریان و مدرسان قرآن کریم در ادارات محقق شود