مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-05-20سياسي

صدور مجور فعالیت هتل ها و رستوران ها در گلستان


بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان رستوران ها با 30 درصد ظرفیت و هتل ها و بومگردی٬ها با 50 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان گلستان ظهر امروز به ریاست استاندار گلستان و با حضور دستگاه های عضو برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد هتل ها و بومگردی های استان گلستان با 50 درصد ظرفیت فعالیت خودشان را آغاز کنند و رستوران ها با 30 درصد ظرفیت سالن ها نسبت به پذیرش و پذیرایی مشتری اقدام کنند.

با توجه به ضرورت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، برای مدارس شبانه روزی استان مصوب شد در 36 مرکز آموزش شبانه روزی استان با رعایت تمامی پرئتکل های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی شب را در مراکز شبانه روزی اقامت و نسبت به برگزاری امتحانات آنها اقدام شود.

بازارهای هفتگی نیز مقرر شد با رعایت پروتکل ها با نصف ظرفیت و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش فعالیت آنها آغاز شود.

بر اساس ارائه گزارش در جلسه امروز تنها شهرهای گالیکش و مراوه تپه سفید و باقی شهرهای استان زرد هستند و شهرهای گمیشان و رامیان که سفید بودند به وضعیت زرد رسیدند و در صورتی که به دلیل بازگشایی اماکن اعلام شده شاهد افزایش شیوع باشیم، بدون شک تعطیلی این اصناف و اماکن دوباره اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجور فعالیت هتل ها و رستوران ها در گلستان

صدور مجور فعالیت هتل ها و رستوران ها در گلستان