مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-20سياسي

2000 کارت اهدای عضو در بروجرد صادر شد/ اهدای اعضای 37 بیمار مرگ مغزی


رییس انجمن بیماران خاص بروجرد از صدور 2000 کارت اهدا عضو برای شهروندان بروجردی خبر داد و گفت: تاکنون اعضای 37 نفر از بیماران مرگ مغزی به افراد نیازمند اهدا شده است.

- فاطمه یاراحمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا کنون اعضای 37 نفر از همشهریان بروجردی که بر اثر مرگ مغزی و دلایل مختلف جان خود را از دست داده اند با توافق خانواده های آنها، به افراد نیازمند اهدا شده است.

وی افزود: این افراد اهدا کننده بین 25 تا 40 سال سن داشته و جوان ترین اهدا کنندگان عضو بوده اند.

رییس انجمن بیماران خاص بروجرد با بیان اینکه اهدا عضو عملی خداپسندانه است و به دیگران زندگی می بخشد، تصریح کرد: این فرهنگ و حرکت انسانی در بروجرد نهادینه شده است به طوری که کوچک ترین عضو انجمن در حال حاضر یک دانش آموز ابتدایی و مسن ترین فرد بالای 70 سال سن دارد که کارت اهدا عضو گرفته اند.

5000 بیمار خاص شامل بیماران دیابتی، ام اس، هموفیلی و… در بروجرد وجود دارد یاراحمدی تصریح کرد: پیوند اعضا تنها راهی است که بیماران دارای نارسایی اعضا ماند قلب، کلیه، کبد و … دارند می توانند با استفاده از آن به زندگی برگردند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 2000 کارت اهدا عضو در بروجرد صادر شده است، افزود: دریافت کارت اهدا عضو مدارک خاصی نمی خواهد و متقاضیان می توانند روزهای شنبه به درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 کارت اهدای عضو در بروجرد صادر شد/ اهدای اعضای 37 بیمار مرگ مغزی

2000 کارت اهدای عضو در بروجرد صادر شد/ اهدای اعضای 37 بیمار مرگ مغزی