مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-20فرهنگي

رمان برگزیده «گنکور» به ایران می آید


حق رایت ترجمه فارسی رمان «یک سوم زمان»، برگزیده جایزه «گنکور» 2020 نوشته مایلیس بِسری خریداری شد و این کتاب توسط ساناز فلاح فرد در دست ترجمه قرار گرفته است.

- حق رایت ترجمه فارسی رمان یک سوم زمان ، برگزیده جایزه گنکور 2020 نوشته مایلیس بِسری خریداری شد و این کتاب توسط ساناز فلاح فرد در دست ترجمه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتشارات کتاب تداعی اعلام کرد که رمان یک سوم زمان را خریداری کرده است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: این رمان داستان روزهای پایانی زندگی ساموئل بکت، نمایشنامه نویس و نویسنده شهیر معاصر در خانه سالمندان است که به تازگی به عنوان اثر برگزیده جایزه ادبی گنکور رمان اولی 2020 انتخاب شده است.

همچنین در معرفی مترجم این کتاب آمده است: ساناز فلاح فرد، مترجم ادبیات فرانسه است که علاوه بر ترجمه نمایشنامه ها (مجموعه درام معاصر فرانسوی از انتشارات علمی و فرهنگی) و رمان های فرانسوی، کارگردانی آثار مستندی از جمله مستند ژوئل پومرا و کمپانی لویی برویار را در کشور فرانسه در کارنامه کاری خود دارد.

او همچنین در چند مجموعه تلویزیونی از جمله فرات (مازیار میری)، خانه کوچک ما (عاطفه خادم الرضا) و قشنگ تر از ستاره (علی اکبر ذاکری) و چندین نمایش از جمله عَشَقه (محمد رحمانیان)، طبقه هفتم (نمایش مشترک ایران و فرانسه در پانزدهمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان برگزیده «گنکور» به ایران می آید

رمان برگزیده «گنکور» به ایران می آید