مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-20سياسي

مردم بهترین پشتیبان سپاه و بسیج هستند


مردم بهترین و مهمترین پشتوانه نظام اسلامی، سپاه و بسیج هستند و با این سرمایه ارزشمند ماموریت ها با موفقیت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه استان در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) که در حسینیه سپاه برگزار شد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش کردند نگذارند نظام پیروز شود و ساختار آن شکل بگیرد لذا بحران های زیادی را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: قائله کردستان و درگیری قومی و قبیله ای، جنگ تحمیلی سپس تحریم و فشار اقتصادی از برنامه هایی بود که برای آسیب زدن به نظام اسلامی طراحی شد اما با درایت رهبری و حضور مردم از همه مشکلات عبور کرده ایم.

برزگر تصریح کرد: انقلاب اسلامی تاکنون فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و به یاری خدا در ادامه مسیر هم موفق خواهد بود.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس و طریق القدس از رشادت رزمندگان یادکرد و افزود: یاد شهدا و رزمندگان را گرامی می داریم و نقش آنها را در تثبیت انقلاب ستایش می کنیم.

جانشین سپاه قزوین یادآور شد: تجربه نشان داده هیچ نظامی بدون داشتن اقتدار نظامی قادر به ادامه حکومت نیست و قدرت نرم و سخت مهم است اما آنچه ما به آن اتکا داریم، فقط خداوند و مردم است که انقلاب و نظام را بیمه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بهترین پشتیبان سپاه و بسیج هستند

مردم بهترین پشتیبان سپاه و بسیج هستند