مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-20بين الملل

حزب الله در هر لحظه و شرایط می تواند به تجاوزات اسراییل پاسخ دهد


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگویی اعلام کرد که این جنبش می تواند در هر لحظه و شرایط به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه لبنانی OTV اعلام کرد: حزب الله آمادگی دارد در هر زمان و در هر شرایطی به اسراییل و [تجاوزات آن] واکنش نشان دهد.

وی درباره احتمال سوءاستفاده دشمن اسراییلی از اوضاع کنونی لبنان برای حمله به این کشور گفت: همانطور که به خاطر شرایط کرونایی، اوضاع لبنان سخت و دشوار است، این وضعیت در اسراییل نیز وجود دارد و اسراییلی ها در این زمینه مشکلاتشان بیشتر از ما است.

اسراییل نمی تواند به راحتی تحرکاتی را علیه لبنان داشته باشد زیرا به خوبی می داند حزب الله آماده است و هر لحظه و در هر شرایطی می تواند به تجاوزات اسراییل پاسخ دهد.

شیخ نعیم قاسم افزود: اگر اسراییل بخواهد جنگی علیه لبنان راه بیندازد، ما در کمین آن نشسته ایم.

اسراییل به خوبی می داند کسی که توانست اراضی لبنان را از اشغال آزاد کند و وارد جنگ سال 2006 می شود پس قادر به مقابله با صهیونیستها است.

وی درخصوص پیام های ارسالی اسراییل به حزب الله در سوریه نیز گفت: اسراییلی ها پیام هایی دارند، ما نیز پیام هایی داریم و اگر یکی از اعضای حزب الله در سوریه هدف قرار گیرد قطعاً ما به اسراییل واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله در هر لحظه و شرایط می تواند به تجاوزات اسراییل پاسخ دهد

حزب الله در هر لحظه و شرایط می تواند به تجاوزات اسراییل پاسخ دهد