مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-20سياسي

دفتر مجلس دهم بسته شد


امروز (چهارشنبه) آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم برگزار شد که نمایندگان از این فرصت برای گرفتن عکس یادگاری استفاده کردند.

- امروز (چهارشنبه) آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم برگزار شد که نمایندگان از این فرصت برای گرفتن عکس یادگاری استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی با ریاست مسعود پزشکیان در ساعت 9:20 آغاز شد، صحن علنی دچار تغییراتی است شده بود که از جمله آن می توان به برداشتن دیوارهای مسقف در بخش انتهایی محل برگزاری جلسات علنی اشاره کرد.

مجلس کارش را با بررسی ایراد شورای نگهبان درباره اصلاح قانون احزاب و گروه های سیاسی شروع کرد و بعد وارد بررسی طرح الزام به ثبت اسناد رسمی معاملات اموال غیرمنقول شد.

طرحی که روند رسیدگی به آن آنقدر با سرعت بود که تعدادی از نمایندگان به آن اعتراض کردند و حتی زمانی که لاریجانی جایگزین پزشکیان برای ریاست جلسه شد در انتها گفت که چرا این طرح با این همه بحث را در دستور آخرین جلسه مجلس گذاشته اند.

بیشتر نمایندگان با ماسک و دستکش بودند اما تشکیل گروه های دو یا چند نفره برای گرفتن عکس یادگاری در میانه برگزاری جلسه به چشم می خورد.

در این بین علی کاظمی نماینده اردل که با لباس بختیاری در مجلس حاضر شده بود بنابر تقاضای سایر همکارانش لباس و کلاه بختیاری را به تعداد دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر مجلس دهم بسته شد

دفتر مجلس دهم بسته شد