مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-20سياسي

روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است/ بزرگداشت روز قدس، در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، جمعه آخر ماه مبارک رمضان با پیام امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس مشخص شده و هر ساله هموطنان مبارز ما در خیابان ها گرد هم می آیند و با نشان دادن همبستگی و اتحاد خود، بر پیگیری آرمان آزادی قدس شریف تاکید می کنند.

اما روز قدس امسال با سال های گذشته متفاوت تر است، ویروس منحوسی که بیماری جهان گیر است؛ اما با این وجود روز قدس سرجایش هست؛ روز قدس امسال برگزار شده و می شود اما نه از صبح تا پیش از نماز جمعه، بلکه در زمانی فراتر از جغرافیای جهانی در شاهراه های فضای مجازی و در حمایت از یک واقعیت؛ هویت واقعی قدس و اشغالگران آن و ماهیت کشور فلسطین.

مسؤول شورای تبلیغات اسلامی در استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و حضرت امام خمینی(ره) است و نماز صف بندی حق علیه باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است.

عباس سروری اضافه کرد: روز قدس نمایشگر وحدت یکپارچه جهانیان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضعه فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است.

وی تصریح کرد: یوم الله روز جهانی قدس روز دمیدن خون تازه در رگ های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است/ بزرگداشت روز قدس، در فضای مجازی

روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است/ بزرگداشت روز قدس، در فضای مجازی