مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-20سياسي

بازگشایی سینماهای کردستان در عید فطر منتفی شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان از تغییر زمان بازگشایی و آغاز به کار مجدد پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار خبر داد.

- امین مرادی صبح امروز چهارشنبه (31 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: در حالی که قرار بود همزمان با عید سعید فطر شاهد بازگشایی مجدد سینماها در سطح کشور باشیم که به دلیل مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا این زمان تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: تعطیلی پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از اسفند ماه سال 98 آغاز شده و همچنان نیز همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده بود که همزمان با عید سعید فطر و با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد فعالیت مجدد سینماها در سطح کشور باشیم که متاسفانه با توجه به وضعیت گسترش ویروس کرونا فعلا این زمان تغییر پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به تصمیم مسئولان کشوری در خصوص ادامه فعالیت سینماها در سطح کشور، عنوان کرد: هنوز زمان مشخصی برای فعالیت مجدد سینماها اعلام نشده است ولی شاید این بازگشایی تا پایان خردادماه نیز زمان نیاز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینماهای کردستان در عید فطر منتفی شد

بازگشایی سینماهای کردستان در عید فطر منتفی شد