مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-20سياسي

نحوه رسیدگی مالیاتی به صورت حساب غیرواقعی مشخص شد + سند


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مورد نحوه رسیدگی به صورت حساب های غیر واقعی دستورالعمل صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امید علی پارسا رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مورد نحوه رسیدگی به صورت حساب های غیر واقعی دستورالعمل صادر کرد.

در این دستورالعمل به ادارات مالیاتی آمده است: با عنایت به تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، به منظور پیشگیری و مقابله با فرار مالیاتی و ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به پرونده مالیاتی مودیانی که اقدام به صدور صورتحساب های غیر واقعی می نمایند و همچنین اجتناب از اخذ مالیات مضاعف، موارد ذیل را مقرر می دارد: 1- در هریک از ادارات کل امور مالیاتی، کمیته ویژه مبارزه با فرار مالیاتی متشکل از مدیر کل امور مالیاتی، معاونان حسابرسی مالیاتی، رییس امور مالیاتی ذیربط، نماینده دادستانی انتظامی مالیاتی، مسئول حراست اداره کل و رییس اداره حقوقی تشکیل می شود.

این کمیته در صورت وجود هرگونه ابهام مالیاتی و با اجرایی در خصوص مسائل مرتبط با صورت حساب های غیر واقعی مکلف به بررسی و اتخاذ تصمیم در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه می باشد.

2- در خصوص آن بخش از اعتبار مالیاتی مؤدی (مالیات و عوارض خرید) که به واسطه معاملات غیر واقعی با مودی صوری خرید از اشخاص فاقد اعتبار مالیاتی) مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رسیدگی مالیاتی به صورت حساب غیرواقعی مشخص شد + سند

نحوه رسیدگی مالیاتی به صورت حساب غیرواقعی مشخص شد + سند