مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-20سياسي

روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است/ برزگداشت روز قدس در فضای مجازی


مسؤول شورای تبلیغات اسلامی در استان کرمانشاه گفت: روز جهانی قدس به طور کلی تعطیل ناپذیر است در طی محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا از بستر فضای مجازی برای گرامیداشت آن استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، جمعه آخر ماه مبارک رمضان به پیام امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس مشخص شده و هر ساله هموطنان مبارز ما در خیابان ها گرد هم می آیند و با نشان دادن همبستگی و اتحاد خود و روز قدس را گرامی می دارند.

اما روز قدس امسال با سال های گذشته متفاوت تر است، ویروس منحوس که بیمار جهان گیر است کوید 19 را به جان جهانیان انداخته روز قدس را نیز بی نصیب نگذاشته است، اما روز قدس سرجایش هست؛ روز قدس امسال برگزار شده و می شود اما نه از صبح تا پیش از نماز جمعه بلکه در زمانی فراتر از جغرافیای جهانی در شاهراه های فضای مجازی در حمایت از یک واقعیت؛ هویت واقعی قدس و کشور فلسطین.

مسؤول شورای تبلیغات اسلامی در استان کرمانشاه در گفت وگو با فارس در این خصوص، اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و حضرت امام خمینی(ره) است و نماز صف بندی حق علیه باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است/ برزگداشت روز قدس در فضای مجازی

روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است/ برزگداشت روز قدس در فضای مجازی