مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:172020-05-20سياسي

رتبه نمونه کشوری ادارات استاندارد به اردبیل اختصاص یافت


مدیرکل استاندارد‬‬ استان اردبیل گفت: اداره کل استاندارد استان برای سومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس جشنواره شهید رجایی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جلسه کمیته فنی اداره کل استاندارد استان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد ضمن اشاره به روند رو به رشد و پیشرفت اداره استاندارد استان در سال های اخیر، عنوان کرد: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان، این اداره برای سومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس جشنواره شهید رجایی در بین ادارات استاندارد 31 استان از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان اداره استاندارد استان خاطرنشان کرد: نگرش سیستمی موجود در مجموعه، تلاش همکاران، راهنمایی های مسئولین سازمانی و استانی، اصحاب رسانه و مطبوعات، نمایندگان استان و تلاش گران عرصه صنعت و کیفیت را می توان عوامل اصلی و مؤثر در رسیدن این اداره به رتبه نمونه کشوری نام برد.

مدیرکل استاندارد‬ استان‬ اردبیل‬ افزود: در ارزیابی عملکرد سال 97 با کسب 11/‏1988 امتیاز از 2000 در شاخص های اختصاصی و عمومی بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، اداره کل استاندارد استان اردبیل موفق به کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نمونه کشوری ادارات استاندارد به اردبیل اختصاص یافت

رتبه نمونه کشوری ادارات استاندارد به اردبیل اختصاص یافت