مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-20سياسي

نخستین نشست مجازی کتابخوان با موضوع نماز برگزار شد


با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و ستاد اقامه نماز استان همدان نخستین نشست مجازی کتابخوان با موضوع نماز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز نخستین نشست کتابخوان نماز با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و ستاد اقامه نماز همدان به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست فعالان عرصه نماز و کتابخوانان به معرفی کتاب با موضوع نماز پرداختند تا بینندگان و شنوندگان یاری رسانند، چگونه از گفت و گو با خداوند متعال فیضی راستین نصیب ببرند.

کتابخانه ها که تا امروز به دلیل تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت جامعه تعطیل بودند، فعالیت های خود را در فضای مجازی گسترش دادند تا مطالعه و کتابخوانی در جامعه کم رنگ نشود.

به همین دلیل نشست های کتابخوان که تا پیش از این در محل کتابخانه ها و با حضور اعضا برگزار شد از بستر شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

نخستین گام هم با موضوع نماز در ماه مبارک رمضان برداشته شد تا توجه ویژه خداوند نیز به این برنامه جلب شود و بیش از پیش یاری گر کتابداران و خادمان یارمهربان باشد.

در نخستین نشست مجازی کتابخوان با موضوع نماز، چهار کتاب معرفی شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان به معرفی کتاب هشت گام تا حضور قلب نوشته اصغر آیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست مجازی کتابخوان با موضوع نماز برگزار شد

نخستین نشست مجازی کتابخوان با موضوع نماز برگزار شد