مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-19سياسي

«پیام قدس» در روز جهانی قدس شنیدنی می شود/ همبستگی روی موج رادیو


با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری آن از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به روز جهانی قدس ویژه برنامه «پیام قدس» روی آنتن رادیو پیام می رود.

- با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری آن از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به روز جهانی قدس ویژه برنامه پیام قدس روی آنتن رادیو پیام می رود.

مریم رستمی مدیر طرح و تولید رادیو پیام در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدارک این شبکه برای ایام پایانی ماه مبارک رمضان گفت: شبکه رادیویی پیام با تدارک ویژه برنامه های متنوع در مناسبت های تقویمی آخر ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، روز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر این ایام را گرامی می دارد.

رستمی بیان کرد: ویژه برنامه پیام قدس که از بخش شامگاهی روز پنجشنبه اول خرداد آغاز و تا پایان بخش شامگاهی روز جمعه دوم خرداد ادامه خواهد داشت ضمن پخش بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع قدس و فلسطین و مطالب و موسیقی های مرتبط با روز قدس برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، سخنرانی مقام معظم رهبری را در روز قدس به صورت زنده پخش می کند.

رستمی افزود: رادیو پیام در روز سوم خرداد که مصادف است با روز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش برنامه های دلدادگان (پخش صدای رزمندگان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیام قدس» در روز جهانی قدس شنیدنی می شود/ همبستگی روی موج رادیو

«پیام قدس» در روز جهانی قدس شنیدنی می شود/ همبستگی روی موج رادیو