مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 02:152020-05-19اقتصادي

لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران


فرماندار دهلران بر لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز آتش سوزی در این نقاط برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عسگری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و مدیریت پیشگیری و اطفای حریق عرصه های ملی شهرستان دهلران اظهار کرد: خوشبختانه منابع طبیعی شهرستان دهلران در بحث جنگل کاری به خصوص جنگل دست کاشت اقدمات قابل قبولی انجام داده است که آینده روشنی پیش روی شهرستان در بحث فضای سبز است.

وی بیان کرد: حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری درست از مرتع و منابع ملی ضروری است لذا همه دستگاه مرتبط باید به منابع طبیعی شهرستان کمک کنند.

عسگری افزود: با توجه به پوشش گیاهی مناسب شهرستان، نقاط در معرض خطر توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شناسایی و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز آتش سوزی در این نقاط برنامه ریزی شود فرماندار دهلران عنوان کرد: هر دستگاه عضو ستاد بحران شهرستان باید تیم های چند نفره را ساماندهی کنند تا در مواقع ضروری و اطفای احتمالی برای کمک منابع طبیعی فراخوان شوند عسگری اظهار کرد: برابر قانون همه دستگاه عضو ستاد باید در مواقع ضروری پای کار باشند و اگر دستگاهی کوتاهی کنند برابر قانون جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران

لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران