مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 23:002020-05-19سياسي

تجلیل از مجاهدان رسانه ای مقابله با کرونا در تبریز


مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: از فعالان رسانه ای که فعالیت های ویژه و آثار شاخصی در زمینه مقابله با همه گیری کرونا داشته اند؛ تجلیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز رامین نظامی خواه با اشاره به نقش موثر اهالی رسانه در تحقق مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب برای ماندگار کردن جهاد عظیم و عمومی ملت ایران در مقابله با کرونا و تبعات آن با روایت های اثرگذار در قالب های مختلف با الگو گرفتن از نقش آفرینی شهید آوینی در ثبت و ضبط دفاع مقدس، اظهار داشت: ضروری است مجاهدت های خاموش اهالی رسانه به عنوان یاوران مدافعین سلامت در جبهه مقابله با کرونا مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شماری از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و فعالان فضای مجازی و رسانه های اجتماعی استان که فعالیت های ویژه و آثار شاخصی در زمینه آگاهی بخشی، فرهنگ سازی، روشنگری، ثبت و ضبط مجاهدت های مدافعان سلامت، شهدای خدمت و فعالیت های جهادی، پیوست رسانه ای رزمایش مردمی مواسات و کمک مومنانه و شبهه زدایی و مطالبه گری داشته اند؛ توسط هیئت انتخاب برگزیده شده و طی روزهای آتی مورد تجلیل قرار می گیرند.

نظامی خواه اظهار امیدواری کرد که در برهه های مختلف نیز فعالان رسانه ای که مجاهدانه در نشر و تبیین ارزش های ملی و انقلابی به ویژه اطلاع رسانی رویدادهای مهم و مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مجاهدان رسانه ای مقابله با کرونا در تبریز

تجلیل از مجاهدان رسانه ای مقابله با کرونا در تبریز