مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 17:252020-05-19اقتصادي

توزیع بیش از 10 هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند خوزستان


شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی با برگزاری رزمایش مواسات، بیش از 10 هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند استان خوزستان توزیع می کند.

- ایسنا/خوزستان شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی با برگزاری رزمایش مواسات، بیش از 10 هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند استان خوزستان توزیع می کند.

امروز 30 اردیبهشت ماه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان رزمایش توزیع بیش از 10 هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند استان در شرکت فولاد اکسین خوزستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت به دنبال فرمان مقام معظم رهبری جهت برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به هم وطنان نیازمند و با تاثیرپذیری از این حرکت بزرگ ملی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، اقدام عملی خود را در رابطه با مسئولیت های اجتماعی صورت داد.

در این زمینه شرکت فولاد اکسین خوزستان بیش از 10 هزار بسته غذایی شامل حدود 100 هزار قلم جنس، از جمله برنج، روغن و سایر مایحتاج ضروری به ارزش 25 میلیارد ریال خریداری و بسته بندی کرد و جهت توزیع در میان اقشار نیازمند استان خوزستان در اختیار ستاد مرکزی رزمایش مواسات قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 10 هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند خوزستان

توزیع بیش از 10 هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند خوزستان