موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 16:452020-05-19بين الملل

رییس جمهور مصر: ثبات در لیبی برای امنیت ملی مصر تعیین کننده است


رییس جمهور مصر در واکنش به تحولات لیبی و موفقیت نیروهای دولت وفاق ملی لیبی که مورد حمایت ترکیه است، برای این کشور و گروه های مورد حمایت آن خط و نشان کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی ، رییس جمهور مصر ثبات در همسایه غربی خود را تأثیر گذار و تعیین کننده در امنیت ملی مصر دانست و گفت که قاهره چه در گذشته و چه در آینده در برابر گروه های تروریستی و حامیان آن ها تسامح نخواهد کرد.

رییس جمهور مصر که امروز سه شنبه در نشست گروه ارتباط کشورهای آفریقایی در باره لیبی از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی می کرد، گفت که موضع مصر در برابر بحران لیبی ثابت است و آن این که به یک راه حل سیاسی برای این بحران ختم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالیوم السابع، سیسی مدعی شد که مصر به دنبال حفظ حاکمیت ملی، امنیت و تمامیت ارضی لیبی است و از اراده کامل مردم این کشور حمایت می کند.

رییس جمهوری مصر طی این ویدیو کنفرانس هر گونه مداخله خارجی در امور داخلی لیبی را محکوم کرد.

منظور مصر از مداخلات خارجی در لیبی، حمایت های ترکیه از دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فایز السراج است که با تصویب طرح اعزام نیروی نظامی از سوی پارلمان ترکیه، این کشور نیروهای مسلح و تروریستی را به لیبی فرستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور مصر: ثبات در لیبی برای امنیت ملی مصر تعیین کننده است

رییس جمهور مصر: ثبات در لیبی برای امنیت ملی مصر تعیین کننده است