مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-19اقتصادي

تشکیل دادگاه تخصصی بازار سرمایه


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه جرائم بورس و بازار مربوط به حوزه جرائم اقتصادی است از تشکیل دادگاه های تخصصی رسیدگی به جرائم بازار سرمایه در قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی قوه قضاییه، با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهم­نامه همکاری بین دو سازمان به امضا رسید.

در نشستی که به این منظور برگزار شد محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه جرائم بورس و بازار مربوط به حوزه جرائم اقتصادی است از تشکیل دادگاه­های تخصصی رسیدگی به جرائم بازار سرمایه در قوه قضاییه خبر داد.

در این سند همکاری که به منظور انجام اقدامات مشترک بین دو طرف در جهت پیشگیری از جرائم و تخلفات در بورس و بازار سرمایه منعقد شده است، به حوزه آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی برای ورود شهروندان به بازار سرمایه نیز تاکید شده است.

الفت گفت : یکی از موضوعات اولویتی رییس قوه قضاییه پیشگیری از جرائم اقتصای است که در همین راستا ادارات پیشگیری از جرائم اقتصادی و پیشگیری از جرائم فضای مجازی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دادگاه تخصصی بازار سرمایه

تشکیل دادگاه تخصصی بازار سرمایه