مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-19سياسي

گزارش عملکرد نظارتی مجلس دهم در سال پایانی


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح گزارش نظارتی سال چهارم مجلس دهم از کاهش تعداد تذکرات و سوال ها نسبت به سال سوم مجلس خبر داد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح گزارش نظارتی سال چهارم مجلس دهم از کاهش تعداد تذکرات و سوال ها نسبت به سال سوم مجلس خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس گزارش نظارتی سال چهارم مجلس دهم در سال چهارم 40 فقره قانون به رییس جمهور ابلاغ شده که 39 فقره آن از سوی رییس جمهور و یک فقره توسط رییس مجلس به روزنامه رسمی ابلاغ شده است و تعداد روزهای تاخیر رییس جمهور در ابلاغ قوانین نسبت به اجلاسیه سوم به صفر کاهش یافته است.

وی افزود: در سال چهارم مجلس 2597 مرتبه به اعضای هیات دولت تذکر کتبی داده شده که از این میان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کمترین و رییس جمهور بیشترین تذکر را دریافت کرده اند.

همچنین میزان تذکرات کتبی سال چهارم نسبت به سال سوم شش درصد کاهش یافته و از نظر موضوعی جاده های شهری و روستایی، تامین و انتقال آب، شوراها و شهرداری ها و تنظیم بازار صادرات و واردات محصولات کشاورزی بیشترین تذکرات کتبی را به خود اختصاص داده است.

این عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: در سال چهارم مجلس دهم 1101 مرتبه به اعضای هیات وزیران و دستگاه های اجرایی تذکر شفاهی داده شده که وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد نظارتی مجلس دهم در سال پایانی

گزارش عملکرد نظارتی مجلس دهم در سال پایانی