مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:502020-05-19سياسي

69 گلزار شهدای شهرستان کاشان تاکنون ساماندهی شده است


رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان از ساماندهی 69 گلزار شهدای شهرستان کاشان خبر داد.

- غلامرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تقدیم یک هزار و 700 شهید، چهار هزار جانباز و 195 آزاده از طرف مردم دارالمومنین کاشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی نیز مردم کاشان 30 شهید و 50 جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای مدافع حرم در استان اصفهان در گلزار شهدای دارالسلام کاشان آرمیده اند، ابراز داشت: این افتخار را نیز داریم که خدمتگزار خانواده های این شهدای عزیز جبهه مقاومت باشیم.

وجود 15 گلزار شهدای گمنام در شهرستان کاشان رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان با اشاره به وجود 95 گلزار شهدا در سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: از این بین 15 گلزار شهدا مربوط به شهدای گمنام است که ساماندهی آن به عهده دستگاه میزبان است.

وی با بیان اینکه از 80 گلزار شهدای باقیمانده 69 گلزار تاکنون ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: از این بین پنج گلزار شهدا در سال گذشته ساماندهی شده است.

حیدری با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: 15 نهاد ایثارگری در کاشان داریم که این نهادها با انجام اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 گلزار شهدای شهرستان کاشان تاکنون ساماندهی شده است

69 گلزار شهدای شهرستان کاشان تاکنون ساماندهی شده است