مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-19سياسي

چهار روز در استانبول، برنامه ای برای سفر به استانبول


شاید شما هم از قبل برای خرید تور استانبول اقدام کرده و یا قصد رزرو تور استانبول، برای تعطیلات پیش را دارید، یا اینکه در جستجو برای خرید تور ترکیه ارزان، - برحسب اتفاق با یک تور استانبول لحظه آخری برخورد کرده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نهال گشت، پس بهتر است هر چه سریع تر خود را آماده سفر کنید؛ اما باید قبل از حضور در این شهر بدانید که اصلا برای دیدن چه چیزی به استانبول می روید و در عجیب ترین شهر ترکیه، چه چیزهایی به انتظار شما نشسته اند تا بروید و از تماشایشان لذت برید.

برای اینکه استانبول، همان گونه که آوازه آن را شنیده اید، در نظرتان جلوه نماید و برای یافتن پاسخی برای این پرسش که آیا تور استانبول ارزش آن هزینه ای که برایش کرده اید را دارد؟ اگر چه بسیاری از جاذبه های استانبول، آن گونه که خود شهر مشهور است، شناخته شده نیستند، اما آن قدر متعدد و متنوع هستند که در فرصت کوتاه تور چند روزه استانبول نتوانید از همه آن ها بازدید کنید.

اغلب تورهای استانبول مانند تور ارزان ترکیه هم که چهارروزه بوده و در نتیجه، فرصت گشت وگذار در شهر استانبول و بازدید از جاذبه های توریستی و تفریحی استانبول خیلی زیاد نیست.

بهتر است همین حالا قلم و کاغذی بیاورید و برنامه دقیقی برای استفاده از تک تک لحظات تور استانبول بنویسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار روز در استانبول، برنامه ای برای سفر به استانبول

چهار روز در استانبول، برنامه ای برای سفر به استانبول