مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-19اجتماعي

مرمت 14 خانه تاریخی از سوی شهرداری سمنان/ بهره برداری از خانه باغ گل نرگس


شهردار سمنان از در حال مرمت بودن 14 خانه تاریخی خبر داد و گفت: از بین این خانه های تاریخی، خانه باغ گل نرگس در حال بهره برداری است و خانه خطیبی ها در مراحل آخر مرمت است.

- مرمت 14 خانه تاریخی از سوی شهرداری سمنان/ بهره برداری از خانه باغ گل نرگس" ایسنا/سمنان شهردار سمنان از در حال مرمت بودن 14 خانه تاریخی خبر داد و گفت: از بین این خانه های تاریخی،"خانه باغ گل نرگس" در حال بهره برداری است و "خانه خطیبی ها" در مراحل آخر مرمت است.

سید محمد ناظم رضوی 30 اردیبهشت ماه اظهار کرد: یکی از مباحث مهم عمران شهری در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه به بافت های ناکارامد شهری و حفظ و احیای بافت تاریخی سمنان است که منجر به افزایش کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان می شود.

وی اضافه کرد: تلاش مجموعه شهرداری سمنان این است تا با زمان بندی دقیق به اقدامات سرعت بیشتری داده تا پروژه ها را طبق برنامه ریزی انجام شده ، به بهره برداری برساند.

شهردار سمنان به مهمترین پروژه های شهرداری اشاره و اظهار کرد: پروژه های زیادی از سوی شهرداری در حال انجام است که احداث کوشک خانواده فدک (باغ ایرانی)، بلوار فدک، احداث پل روگذر خیرآباد، مرمت خانه پورحسینی ها، بهسازی باغ راه ها، مرمت خانه بهمن (موزه آب) ،مرمت خانه طالب بیدختی ها ، مرمت خانه خطیبی ها، ایجاد بوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت 14 خانه تاریخی از سوی شهرداری سمنان/ بهره برداری از خانه باغ گل نرگس

مرمت 14 خانه تاریخی از سوی شهرداری سمنان/ بهره برداری از خانه باغ گل نرگس