مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-19سياسي

نام گذاری دو سالن وزارت خارجه به نام شیخ الاسلام و کاظم پور


با دستور وزیر امور خارجه از امروز  دو سالن اصلی گردهمایی ها و تجمعات وزارت امور خارجه به نام زنده نامان «حسین شیخ الاسلام» و «حسین کاظم پور اردبیلی» نام گذاری شد.

- با دستور وزیر امور خارجه از امروز  دو سالن اصلی گردهمایی ها و تجمعات وزارت امور خارجه به نام زنده نامان حسین شیخ الاسلام و حسین کاظم پور اردبیلی نام گذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ظریف و اعضای شورای معاونین وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در مراسم بزرگداشت زنده یاد حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در سازمان اوپک شرکت کردند.

وزیر امور خارجه در سخنانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و نام دو حسین که خانواده وزارت امور خارجه ظرف ماه های اخیر از دست داد، افزود: این دو حسین که دو دیدگاه سیاسی متفاوت داشتند، با یکدیگر بسیار رفیق و صمیمی بودند و برای آنها تنها ایران و منافع ملی اهمیت داشت.

گفتنی است با دستور وزیر امور خارجه از امروز دو سالن اصلی گردهمایی ها و تجمعات وزارت امور خارجه به نام زنده نامان حسین شیخ الاسلام و حسین کاظم پور اردبیلی نام گذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک، دیپلمات باسابقه کشور و از نجات یافتگان بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی بود که چندی پیش به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستانی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری دو سالن وزارت خارجه به نام شیخ الاسلام و کاظم پور

نام گذاری دو سالن وزارت خارجه به نام شیخ الاسلام و کاظم پور